24 november 2011

Flödar över av Fluor

# 24 i serien [Kemisk Kärlek]
med animerade grundämnen




Fluor,
åh, Fluor!
Du flödar oftast aldrig
mellan tanternas lår

men i min
mun desto mer
där sköljer du din tunga
emot tandköttets sår



Fluor,
ou, fluor!
Minns dig helst som tablett
när jag var four år

måste aldrig gå och lägga mig
förrän jag hade tagit dig
Som pudersnö smalt du, mens ikväll blev igår
till synes utan att sätta minsta spår...



Fluor,
faan, Fluor!
Du luktar lika farofyllt
som simbassängens Klor

längs skolans korridorer
du flyter mot elever,
fyller varsin mugg med kunskap eller renaste folklore
- vem överlever...?



Fluor,
åh (flås), förlåt!
din turkosa läckra flaska
plötsligt fick mig så kåt

Förtrollad av föreställningen huru mina fyra hål
vore dina lika gärna -
vill jag nu att tänder
är sånt man gör när det lackar mot julestjärna



Fluor,
you fucking whore!
Du fixar fort förbindelser
till allt som går och står

Stabilt det blir på köpet
på djupet av emaljen var förening
kläms ur youtube likt värsta krämen
som smajlar emot oss i e-mailen :-)




wWwWw

Inga kommentarer: