7 februari 2012

Älskade älvor av Di Leva

mina 2 x 2 x 11 mest Älskade låtar av Di Leva

ej lyssnat på hans senaste album ännu
men desto mer på de tidigare




den lyckligaste elvan


1

ALLA VILL HA
från Rymdblomma

2

DU ÄR VILJA
från Älska

3

MAGISK SNÖVIT
från Noll

4

THANK YOU FOR THE LIGHT
from Love is The Heart

5

LADY I DET GRÖNA
från Jag Är Du

6

INGEN KAN KÖPA LIVET
från Hoppets Röst

7

(EVEN) HELL IS MADE OF LOVE
from Naked Number One

8

RÄTT OCH FEL
från Marginal Cirkus

9

SPELEMAN
från Vem ska jag Tro på?

10

RYMD I FRED
från Jag Är Du

11

RÄDDA KÄRLEKEN
från Älska






den allvarligaste elvan


1

SILVER-CITY-SONG
från Noll

2

LÅT UNIVERSUM BLI ETT HEM
från Vem ska jag Tro på?

3

I CAN WAIT
from Love is The Heart

4

FÖRDÄMNINGEN
från På ett Fat

5

LOCH NESS
från Marginal Cirkus

6

KEEP ON DYING
from Naked Number One

7

OM DU VORE HÄR NU
från Rymdblomma

8

DANSA DIN DJÄVUL
från singel

9

DU ÄR PRECIS...
från Vem ska jag Tro på?

10

RÄDDA LIVET
från Tiden Faller

11

HIMLEN
från Puzzel






den spirituellaste elvan


1

SJÄLENS KRIGARE
från Noll

2

GODDESS OF EARTH
from Naked Number One

3

STJÄRNSYSTEMET
från Puzzel

4

MÅLAREN (en pensel)
från På Ett Fat

5

VI ÄR VACKRA ALLIHOP
från Vem ska jag Tro på?

6

DANSA NAKEN MED MIG
från Noll

7

BLUNDA & SE
från Rymdblomma

8

MAN AV FÄRGER
från Älska

9

ANNORLUNDA VY
från Marginal Cirkus

10

PÅ VIFT
från Puzzel

11

TVÅ PÅ SKILDA HÅLL
från På ett Fat






den vackraste elvan


1

STJÄRNGUDINNA
från Älska

2

PILAR AV KÄRLEK (på din ytterdörr)
från På ett Fat

3

DRÖMMEN I DITT HJÄRTA
från Jag Är Du

4

ALLT JAG MINNS
från Noll

5

TO THE FAIRYTALE
from Naked Number One

6

SWEET HONEY
from Love is The Heart

7

BER OM LJUS
från Rymdblomma

8

HELIGA MODER
från Tiden Faller

9

VÅRBRYTNING (infrielser)
från Marginal Cirkus

10

VÄLKOMMEN TILL JORDEN
från Hoppets Röst

11

(Du och jag är) MIRAKLET
från Älska






Tolv-Trollet (i alla och ingens elva)

12

HIDING BEHIND WATER (Sleeping Beauty, monsters like you)
from Naked Number One











wWw

Inga kommentarer: