23 juli 2009

samurai laserstyr lustimpuls



Mitt i den hetaste baren hittills stirrade en masque på mig
Jag hade tidigare varit samurai
Han visste hur man drar med sig tjejer




Senare reinkarnerade jag med laserpenna istället för svärdsklinga
Nu hade min fiende o bror åter lärt oss hur man fäktas
Emellertid så gott som all INSTINKT hade runnit bort ur hans blod
Han hade blivit mer andlig än han ville
Blott jag känner verklig lust att få med mig tjejen
Trots det njuter jag ännu mer av fantasins utsikter
Min fiende o bror begriper aldrig hur man kan vilja hålla på och drömma
Men när kritan kommer till det,
så känner han det köttsliga som en abstrakt dröm
Emedan vi är vakna så tror han då inte på upplevelsen





Den starka viljan lyser av osäkerhet
Den säkra kontrollen lyser av viljeförlamning
I min inspiration däremot tar jag glupskt för mig på alla håll o kanter
Ty mina sinnen litar alltmer sällan på misstanken att tjejer skulle vara mindre hungriga o törstiga än män
Ända tills tanken bryter in och det känns som jag bedrar henne
nykter och obedövad som jag trots allt är








Inga kommentarer: