17 februari 2016

Vilka TITLAR på Beatles låtar är mest intressanta...


...fantasifulla eller vackra?? Om vi för ett öronblick försöker bortse från musiken, texterna och allt vi vet -

Vilka av Beatles TITLAR skulle ha känts mest spännande att sätta skivnålen på??

Min lilla lista utspelar sig nu såhär:


1. She Came in Through the Bathroom Window
2. I Am The Walrus
3. While My Guitar Gently Weeps
4. Strawberry Fields Forever
5. Within You Without You
6. Eight Days a Week
7. Everybody's Got Something to Hide Except for Me And My Monkey
8. Please Please Me
9. Nowhere Man
10. Rocky Raccoon
11. If I Fell
12. Eleanor Rigby
13. A Hard Day's Night
14. Dig a Pony
15. You Like Me Too Much
16. Can't Buy Me Love
17. Lucy in The Sky with Diamonds
18. Octopus's Garden
19. Glass Onion
20. Love You to
21. Got to Get You into My Life
22. It's Only Love
23. The Ballad of John & Yoko
24. For No One
25. Norwegian Wood
26. Why Don't We Do it In The Road?
27. If I Needed Someone
28. One After 909
p.s. You Know My Name (Look Up The Number)






0W0

Inga kommentarer: