16 juni 2015

Whore of Corridors eller Banal i Spiral

Teminal nr 6

Hello Elton on Yellow Brick Road! ...sjätte steget... till Dirty Little Girl mixad med Sweet Painted Lady. 


Från en nylig natts dröm samt en senare natts dröm





den kvinnan stolt vill rida

på mina spända axlar

mot staden upp längs trappan

vi närmar oss spiraliskt


hemskt söt med allt sitt fett
hon känns som tjugoett
på åtrå aldrig mätt


och jobbar på en BullBar

vars disk hon just från smitit

blott för att min väg guida

till stans skulptur erotisk


igår jag såg dess dans
en glimt som inte fanns
och fota' annans svans


sekund hon liknar dig nu

en älskad gammal tjej ju

men grisig som en golvmopp

från fyra klövar hit opp


hon håller sina lår
kring nacken bäst det går
jag smeker dina tår


dock måste glömt en påse

med hennes värsta behå

så hästen vänder nedåt

fast våningar har bortblåsts


sån klumpig grabb jag va?!
trots börja skönt och bra
ej rätt dörr lyckas ta


how naughty vi än trycker

på otryckbara knappar

leds bräckligare räcket

längs trängre korridorer


kloaken slickar tjock tråd
om baken slingrar gott råd
halvt naken utan portkod
drar spaken, klickar kortlås


och ut i foajén sen

förväntas jag betala

till rockväktarnas sällskap

för hennes kåta kramar


vid vallgraven jag inser

du sadlat om till hora

fått jobb där på hotellet

på väg att fängsla nästa


det kändes märkligt lätt
men knappast helt förklätt

som om din starka slida
mig faktiskt ville rida






0W0

Inga kommentarer: