31 mars 2014

Varken Bägge Blues

VändKors # 2



Jag vandrar i mitt vändkors,
vet varken ut eller in


Vandrar här i mitt vändkors
- vet jag ut eller vet jag in??


Jo minsann, när jag vandrat i mitt vändkors
då vet jag in, men inte längre ut




Vi vandrar i vårt vändkors,
vet varken ut eller in


Vandrar vi i vårt vändkors??
- vet vi ut eller vet vi in??


Ja ja ja, när vi har vandrat runt i vårt vändkors
då vill vi ut igen och inte in
[du menar väl in igen och inte ut?!]




Jag vandrar i ditt vändkors,
vet varken ut eller in


Jo, just jag är det som vandrar där i ditt vändkors,
Baby, tror du jag vet ut eller in??


Jojomen, innan jag har vandrat färdigt härinne, kära kvinna
...då har tiden redan runnit ut




Du väntar i ditt vändkors,
vet varken ut eller in


Du står nästan helt still och väntar i ditt vändkors
- säg, vet du ut eller vet du in nu??


Absolut, när du har slutat vänta,
då vet du hur du tar dig både in och ut!!







wWw

Inga kommentarer: